Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо збережено товарний вигляд та товар не був в експлуатації. Якщо товар у робочому стані. Повернення приймаємо на відділенні Нової пошти, або у точці видачі м. Київ, Ви відправляєте товар, за реквізитами які надає менеджер, після перевірки товару в офісі ми відправляємо Вам гроші, або товар на заміну, в залежності від того що було погоджено з менеджером. Поверненню не підлягає: навушники-вкладиші, внутрішньоканальні навушники, оскільки даний товар пов'язаний з особистою гігєною. Усі витрати покупець бере на себе. Якщо товар приїде зі слідами експлуатації, він поверненню не підлягає і не буде забраний з відділення пошти, про що менеджер Вас повідомить.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.